Darmowa wysyłka dla zamówień od 200zł
Najbliższa wysyłka paczek: dziś o 19:00
365 dni na zwrot!
+48 22 230 22 90 [email protected]

Potrzebujesz pomocy?

Sprawdź FAQ lub skontaktuj się z nami.

Na odbiór zamówienia Klient ma 7 dni.

Zamówienie można opłacić za pomocą:
  • tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się w dziale kontakt);
  • gotówką za pobraniem;
  • systemu płatności PayU;
  • gotówką lub kartą płatniczą w sklepie stacjonarnym;
  • systemem płatności ratalnych "BGŻ Paribas Raty" (tylko za zamówienia o wartości co najmniej 500zł).

Zapraszamy do zakładki Porady Techniczne, gdzie znajdziesz potrzebne informacje odnośnie wyboru pierwszej deskorolki. Jeżeli po zapoznaniu się z naszym poradnikiem nadal nie jesteś pewien, który model powinieneś wybrać skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]aveboards.pl

Rezerwacja produktów nie jest możliwa.

Zamówienie złożone do godziny 19:00 są realizowane jeszcze tego samego dnia a ich dostawa powinna nastąpić następnego dnia roboczego.

Zwrotu produktu można dokonać w ciągu 365 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania.

Tak, wszystkie produkty które znajdują się na naszej stronie, i da się je dodać do koszyka, znajdują się również w naszym magazynie sklepu stacjonarnego.

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto - w zakładce Zamówienia.
  • O każdym etapie informujemy również drogą e-mailową.
  • Na e-mail przesyłamy również numer listu przewozowego, za jego pomocą jest możliwość śledzenia paczki w czasie dostawy.

  • Fakturę dołączamy w przesyłce z towarem.

  • Na odbiór zamówienia klient ma 7 dni.

Zamówienie można opłacić za pomocą:
  • tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się w dziale kontakt);
  • gotówką za pobraniem;
  • systemu płatności PayU;
  • gotówką lub kartą płatniczą w sklepie stacjonarnym;
  • systemem płatności ratalnych "BGŻ Paribas Raty" (tylko za zamówienia o wartości co najmniej 500zł).

Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamawianych towarów:

  • 0 zł - jeżeli wartość wszystkich zamawianych produktów przekracza 200zł;
  • 12zł - jeżeli zamówienie zostanie opłacone przelewem tradycyjnym, a jego wartość nie przekracza 200zł;
  • 15zł - jeżeli zamówienie zostanie opłacone przez system PayU bądź też zostanie opłacone za pobraniem, a jego wartość nie przekracza 200zł.

  • Fakturę dołączamy w przesyłce z towarem.

Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamawianych towarów:

  • 0 zł - jeżeli wartość wszystkich zamawianych produktów przekracza 200zł;
  • 12zł - jeżeli zamówienie zostanie opłacone przelewem tradycyjnym, a jego wartość nie przekracza 200zł;
  • 15zł - jeżeli zamówienie zostanie opłacone przez system PayU bądź też zostanie opłacone za pobraniem, a jego wartość nie przekracza 200zł.

  • Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto - w zakładce Zamówienia.
  • Na email przesyłamy również numer listu przewozowego, za jego pomocą jest możliwość śledzenia paczki w czasie dostawy

Zamówienie złożone do godziny 19:00 są realizowane jeszcze tego samego dnia a ich dostawa powinna nastąpić następnego dnia roboczego.

Zapraszamy do zakładki Porady Techniczne, gdzie znajdziesz potrzebne informacje odnośnie wyboru pierwszej deskorolki. Jeżeli po zapoznaniu się z naszym poradnikiem nadal nie jesteś pewien, który model powinieneś wybrać skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]

  • Rezerwacja produktów nie jest możliwa.

Dostępność towarów można sprawdzić bezpośrednio na stronie produktu. Jeżeli produkt możemy dodać do koszyka oznacza to iż jest on dostępny.

Zamówienie można opłacić za pomocą:
  • tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się w dziale kontakt);
  • gotówką za pobraniem;
  • systemu płatności PayU;
  • gotówką lub kartą płatniczą w sklepie stacjonarnym;
  • systemem płatności ratalnych "BGŻ Paribas Raty" (tylko za zamówienia o wartości co najmniej 500zł).

Pełną instrukcję znajdą Państwo w dziale Zwroty i reklamacje.

  • wypełniony wniosek reklamacyjny
  • reklamowany produkt
  • dowód zakupu

  • Poprzez kontakt telefoniczny: 508-487-243, bądź też mailowy: [email protected]
  • O każdym etapie rozpatrywaia Twojej reklamacji poinformujemy Cię SMS-em oraz e-mailem.

Zwrotu produktu można dokonać w ciągu 365 dni od daty otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania.

Wymianę produktu można dokonać bez podawania przyczyny w ciągu 365 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że nie nosi on śladów użytkowania.

Tak, wszystkie produkty które znajdują się na naszej stronie, i da się je dodać do koszyka, znajdują się również w naszym magazynie sklepu stacjonarnego.

Pełne informacje na temat godzin otwarcia sklepu znajdują się w dziale Kontakt.

Na odbiór zamówienia Klient ma 7 dni.